Jumlah Paparan Halaman

xremaja r kalau duk umah jek..

Jumaat, 24 September 2010

lgu 'something more' by secondhand serenade b'bunyik menanda kn ade org anta msg..aku bukak bce..

cherik : beb!!sht??
aku : wslm..tinge aku xsht r..skt..xselesa..nak dmm pun ade jgk..
(aku mtk smpati..tp mmg btl pun..skt gle tinge aku nih..5menet kemudian die reply)
cherik : ohh really??ololo..siannye..mlm ni jom..
aku : nak p mne??
(reply smbil thn sakit)
cherik : karok la..lme sgt dah xlps gian ni..
aku : aku mls la..ko p la ngn dak2 len..
cherik : ek'eleh..xremaja r duk umah jek wey..haha..
(die ketawa nganjing..pehhhh!!mmg sje cr psl la ni..lalu aku reply)
aku : pale hotak lu..g mampus la remaja xremaja nih..aku tgh skt tinge nih..xfhm ke??
(mau xberapi..org dah la dlm mood skt nih..ckp cm2 plak)
cherik : wey2..sori2..aku lpe la ko tgh skt..hehee..nxt time k..
(lpe??pdhal bru jek aku bgtau..)

aku dah xreply msg minah tu..ble thn marah,lg skt tinge aku dibuatnye..dah sht esk bru aku p mtk maaf..


p/s : btl2 skit nih.. >.<

0 ulasan: