Jumlah Paparan Halaman

zaman SEKolah la plg BEST!!!

Khamis, 23 September 2010

teringat zaman skolah menengah dlu..aku kne halau dr umah n duk asrama dr form1 smp form5..adik b'adik aku yg len form4 bru duk asrama..tp akuuu..hmmm sadis ah ble kenang balik..ahh xpe..tu biar aku pendam soram2..

berbalik topik yg aku nak cite ni..td pg odw nak p kje, aku
nmpk soram dak skolah (gegel) tgh jln2 ngn kwn2 die nak p skolah la kn..xkn nak p psr lak pkai bju skolah..tgk doram pny dress up skolah wt aku snyum bersimpul2..hehee..bkn ape, doram wt aku igt geng2 aku dlu..(SMTAAC-geng TRG, SMTSP-geng BCG)..

dgn geng2 TRG (sekitar thn 2000-2002)..kain skolah aku,labuh gle!!haaa mmg bersih la lantai klu aku lalu..xpyh ssh2 mkcik cleaner nak sapu corridor lg..akibatnye kain aku berbulu2 kat bwh tu sbb kne seret tanpa belas kasihan..ksian kn..err..bju n tdung skolah aku xdek mslh..mmg btl2 ikut rules sme jek ngn dak genius yg len kat skolah aku tu..errr
slps 3thn skolah c2,aku boring..meronta2 mtk mak ayh aku tuka kn kat skolah len..dapatttt..pelik,doram lyn lak kerenah aku..(tengs abah,tengs mak)..SMTSP..kat sini pun aku ade geng gak..BCG..dress up??hmmm..kain singkat..tepat2 buku lali..kasut skolah tapak kale merah..errr..bajet cun..tp xpun..haha!!yg pastinye pakaian seragamku slalu mybbkn aku slalu kne tahan mse assembly..dem!!
so berbalik pd dak ppuan yg aku nmpk td..skrg dah thn 2010 kn..tgl brp bln jek lg nak msuk 2011..dress up bju skolah die sejibik aku ngn geng TRG..haha!!rupanye xlapuk dek zaman style cm2 eh..cayalahhh!!!

(cuba cari aku yg mne 1..errr)

0 ulasan: